مایع ظرفشویی عبیدی که خوراکی است

بسیاری از مایعات اصلی شستشو حاوی سدیم لورت سولفات (یا SLS) هستند، ماده ای شیمیایی که در مایعات ظرفشویی، شامپوها و خمیردندان ها یافت می شود تا صابون را تشویق به کف کردن کند و به تمیز شدن بهتر آن کمک کند.

متأسفانه، SLS یک محرک است، به همین دلیل است که وقتی شامپو وارد چشم شما می شود، نیش می زند.

شما واقعاً نمی خواهید غذاهایی بخورید که حاوی SLS هستند، بنابراین مطمئن شوید که تمام آن کف ها را قبل از خشک کردن ظروف خود بشویید.

1. مطمئن شوید که از نوع مناسب مایع ظرفشویی عبیدی استفاده می کنید. اگر قبلاً هرگز از ماشین ظرفشویی استفاده نکرده اید یا نداشته اید، ممکن است ندانید که صابون یا “مایع ظرفشویی” که برای شستن ظروف دستی استفاده می کنید، نباید در ماشین ظرفشویی استفاده شود.

اریک هالیستر، مربی ارشد آکادمی تعمیر لوازم خانگی Dyer در فورت ورث، تگزاس، می‌گوید: «فقط از مواد شوینده طراحی شده برای ماشین‌های ظرفشویی خودکار استفاده کنید.

اگر این کار را انجام دهید، وضعیت بیش از حد کف ایجاد می کنید و باعث می شوید ماشین ظرفشویی شما سرریز شود. به طور خلاصه، روی بسته بندی محصول به دنبال “ماشین ظرفشویی” باشید.

2. از مقدار مناسب مواد شوینده استفاده کنید. ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما استفاده بیش از مقدار توصیه شده از مواد شوینده ماشین ظرفشویی می تواند به طور بالقوه به دستگاه شما آسیب برساند.

هالیستر می‌گوید: «همچنین می‌تواند حباب‌های بیش از حد یا شرایطی ایجاد کند. اگر ظروف تمیزتری می‌خواهید، مطمئن شوید که به طور مرتب ماشین ظرفشویی خود را (مخصوصاً فیلتر) بین استفاده تمیز می‌کنید.

اعتبار: جو لینگمن 3. اگر ماشین ظرفشویی جدیدتری دارید، از مواد شوینده مایع استفاده کنید. برای ماشین ظرفشویی هایی که کمتر از 10 سال عمر دارند، Hollister توصیه می کند که از مواد شوینده مایع به جای پودر استفاده کنید.

او می‌گوید: «واحدهای جدید آنقدر داغ نمی‌شوند، بنابراین پودر یا غلاف را به‌طور مؤثری حل نمی‌کنند. اگر بعد از اتمام چرخه ظرفشویی، باقی مانده مواد شوینده را پیدا کردید، به سراغ شوینده مایع بروید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.