سارقان دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا گران قیمت در شهرستان شهسوار دستگیر شدند

به نوبه خود، شهر میلان، “به عنوان شواهدی از شایستگی های کارآفرینی”، قصد داشت ارزش شرکت و پروژه صنعتی جاه طلبانه آن را با تحویل تیر طلایی تایید کند.

La Pavoni، یک شرکت ایتالیایی که بیش از یک قرن است که دستگاه قهوه ساز صنعتی بیزرا تولید می‌کند و مفهوم “ساخت ایتالیا” را در سراسر جهان ترویج می‌کند، با نوآوری‌های مهم بین نوآوری و سنت به چهل و دومین دوره میزبان 2021 می‌رسد.

در غرفه پاوونی، در غرفه 24، قطعه ای معتبر از تاریخ قهوه ایتالیا به نمایش گذاشته می شود: اولین دستگاه قهوه ساز اسپرسو که توسط مهندس طراحی و ساخته شده است.

Desiderio Pavoni در 1905، ایده آل. این دستگاه که با بازسازی دقیق به زیبایی قبلی خود بازگردانده شده است، به دلیل توانایی آن در تولید حداکثر 150 فنجان قهوه در ساعت، منشأ واژه اسپرسو را بر عهده دارد.

مدل های خانگی و نیمه حرفه ایدر فضای اختصاص داده شده به خانه، La Pavoni Diamantina را در پیش نمایش مطلق ارائه می دهد. Raffaella Mangiarotti و Matteo Bazzicalupo از @deepdesign طراحی اصلی را بر عهده گرفتند و پروژه انزو ماری و برونو موناری را به شکوه سابق خود بازگرداندند.

دیامانتینا با احیای اولین مدل Concorso، محصولی نمادین از سال 1956، در یک کلید مدرن، ارزش‌های پایه‌گذاری برند تاریخی را کاملاً تجسم می‌دهد.

دیامانتینا با عناصر هندسی و مدولار، طلاکاری شده و کروم مشخص می شود ، که در ترکیب با هم نمایش هایی از نور ایجاد می کنند که منحصر به فرد بودن طرح را بیان می کند.

مدل های حرفه ای

همچنین نگاه ها بر روی مدل های حرفه ای و به ویژه بر روی نسخه جدید مدل اتوماتیک Bar T که با همکاری استودیوی طراحی _blank طراحی شده است، یک دستگاه بار در دسترس با 2 و 3 گروه توزیع کننده با زیبایی کاملاً نو شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.