عرقیات گیاهی ارومیه که فاسدان اقتصادی را به دام انداخت

به گفته اولاگن، مصرف‌کنندگان بیشتر تمایل دارند مکمل‌هایی را بخرند و از آن‌ها استفاده کنند که مصرف آن‌ها آسان است، بنابراین سیستم‌های تحویل راحت ضروری هستند.

اولاگن خاطرنشان می کند: «به نوبه خود، این بدان معناست که تولیدکنندگان باید از موادی استفاده کنند که فرموله کردن با آنها ساده باشد. یک مثال خوب از این پودر زنجبیل است.

فروش عرقیات گیاهی ارومیه در دهه گذشته در رده تغذیه در حال رشد بوده است و در حال تبدیل شدن به سوپراستار گیاه شناسی بعدی است. اما در حالی که بازار در حال رونق است، مواد تشکیل دهنده زنجبیل با پیشرفت همگام نشده اند.»

اولاگن می‌گوید: «پودرهایی که امروزه در دسترس تولیدکنندگان قرار دارند، سطح پایینی از استانداردسازی ترکیبات فعال زنجبیل، جینجرول‌ها و شوگاول‌ها را ارائه می‌کنند (0.8 تا 5 درصد).

“این بدان معناست که مقادیر زیادی برای به دست آوردن مزایای مورد نیاز است که منجر به فرمت های نامناسب محصول برای مصرف کنندگان و در نتیجه انطباق کمتر می شود.”

اولاگن می‌افزاید: «در پاسخ به این نیاز بازار، Naturex Gingest را توسعه داده است – یک پودر زنجبیل جدید و بسیار استاندارد.

این ماده 26 درصد جینجرول و شوگاول – به طور قابل توجهی بالاتر از هر پودر زنجبیل دیگری در بازار – ارائه می دهد که به این معنی است که اکنون می توان به محتوای بالایی از مواد فعال اصلی زنجبیل در یک کپسول کوچک کوچک (100 تا 150 میلی گرم) دست یافت. ”

گرایش مصرف‌کنندگان با عرقیجات گیاهی برآورده
می‌شود: مجید می‌گوید: «علاقه فزاینده‌ای به گیاهان سازگاری‌زا، مانند آشواگاندا و بوسولین وجود دارد، که در دنیای پر استرس امروزی منطقی است.

“مردم به مفهوم گیاهانی که سیستم آنها را متعادل می کنند پاسخ می دهند، همانطور که آداپتوژن ها انجام می دهند.”

ما شکلی از عرقیجات کورکومین را که محلول در آب است، uC3 Clear ایجاد کرده‌ایم که بازار نوشیدنی‌ها را به طور تصاعدی برای کورکومین فوق‌العاده محبوب باز می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.