خرما مضافتی بم صادراتی که بیشترین آب ممکن را در خود دارد

این بدان معناست که خوردن خرما به تنهایی یا همراه با یک وعده غذایی ممکن است به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند تا سطح قند و چربی خون خود را مدیریت کنند. 6 تا 8 خرمای Tamer را می توان در یک وعده بدون تغییرات چشمگیر در قند خون خورد.

3. خرما می تواند به کاهش فشار خون کمک کند. یک وعده استاندارد پنج یا شش خرما مضافتی بم صادراتی حدود 80 میلی گرم منیزیم را فراهم می کند، یک ماده معدنی ضروری که به گشاد شدن رگ های خونی کمک می کند.

مصرف بیشتر کولین با حافظه و یادگیری بهتر مرتبط است و آن را به یک ماده مغذی کلیدی برای کودکان و افراد مسن در معرض خطر ابتلا به آلزایمر تبدیل می کند.

5. خرما به حفظ توده استخوانی کمک می کند. تحقیقات نشان می دهد که از دست دادن استخوان در زنان یائسه مبتلا به استئوپنی را می توان با افزایش دریافت پتاسیم کاهش داد.

یک خرمای خشک نزدیک به 140 میلی گرم از این ماده مغذی ارزشمند را فراهم می کند. دانشمندان بر این باورند که مصرف زیاد پتاسیم از توده استخوانی با کاهش مقدار کلسیم دفع شده از طریق کلیه ها محافظت می کند.

اسنک خرما نارگیل

من دوست دارم اینها را برای گردهمایی های خانوادگی، سفرهای طولانی جاده ای یا پیک نیک در پارک درست کنم. ساخت آنها فوق العاده آسان است و برای انرژی سریع در دویدن عالی هستند.

مواد لازم:
2/3 فنجان (170 میلی لیتر) تخمه آفتابگردان خام
2/3 فنجان (170 میلی لیتر) آجیل ماکادمیا خام یا برزیلی
1/2 فنجان (125 میلی لیتر) گردو یا گردو خام
1 فنجان (250 میلی لیتر) دانه کدو تنبل خام
½ قاشق چایخوری ( 2.5 میلی لیتر) نمک دریا
1 قاشق غذاخوری (5 میلی لیتر) دارچین آسیاب شده
4 قاشق غذاخوری (60 میلی لیتر) پودر پروتئین گیاهی
1 قاشق غذاخوری (5 میلی لیتر) پودر اسپیرولینا
16 خرمای مجول کامل، بدون هسته
2 قاشق چایخوری وانیل خالص
¼ فنجان (60 میلی لیتر) آب لیمو
½ فنجان (125 میلی لیتر) نارگیل خرد شده خشک شده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.