جاکلیدی خرگوش که تب سنج دارد

موارد کلیدی چیست؟

دو روش برای طبقه بندی دارندگان کلید وجود دارد.

اولین مورد بر اساس طراحی است:
باز کردن، جاکلیدی خرگوش معمولاً دست ساز هستند زیرا ساختن آنها آسان تر است. آنها هر قلابی هستند که می توانید کلیدهایی را به آن آویزان کنید و به هر چیزی کوبیده می شوند. تخته ناخن؟ باز کن. یک شاخه غرغر شده؟ باز کن. برش چرم با جیب؟ باز کن.
بسته _ این کار را سخت تر می کند – به مهارت های نجاری نیاز دارید.

نمایندگی کندکابینهکه در را می بندد درب باید لولا شود وگرنه به سرعت می افتد. آنها به شما اجازه می دهند آنچه را که در داخل است پنهان کنید، کلیدها را از دیدگاه دیگران محافظت کنید.

می توان آنها را تعبیه کردقفسه هابرای چیزهای مفید، یک آینه روی در آویزان کنید و به روشی دیگر، کاربرد عملی را گسترش دهید.
راهی راحت برای گم نکردن کلیدهایتان

روش دوم بر اساس مواد استفاده شده است.
کارتن. ارزان و آسان برای دست زدن، قدرت کمی دارد. کار با آن آسان است، مناسب برای اولین جا کلیدی که با کودک ساخته شده است. اما سایش سریع، بعلاوه خیلی محکم به نظر نمی رسد.
تخته سه لا . این مواد بسیار ارزان است، اما کار با آن دشوارتر است – قیچی کافی وجود نخواهد داشت، یک چاقوی بزرگ یا یک اره مویی مورد نیاز است. علاوه بر این، تخته سه لا در صورت اعمال نیروی بیش از حد ترک می خورد. و اگر برخلاف تکنولوژی انجام شود بوی نامطبوع خواهد داشت. تخته سه لا تزئین آسان است، در برابر گرما و رطوبت مقاومت می کند.

علاوه بر این، کلید به طور ایمن ذخیره می شود و به لطف قفل سیلندر، کل مجموعه کلید را می توان در برابر دسترسی های غیرمجاز محافظت کرد. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که مراقب یک کلید باشید، کلیدی که کابینت کلید را باز می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.